- Úvod
- DOPRAVA A PLATBA
Doprava:
Zboží zasíláme balíkem prostřednictvím Zásilkovny, České pošty nebo kurýrem DPD/WEDO (masážní stoly a příslušenství k nim jsou doručovány kurýrem DPD či DHL přímo od výrobce).
Poštovné pro zásilky v ČR je ve výši:
a) Balík Na poštu - 190 Kč
b) Balík Do ruky - 200 Kč
c) Kurýr DPD - 200 Kč
d) Zásilkovna - 100 Kč
e) Zásilkovna na adresu - 120 Kč
Poštovné do zahraničí se řídí dle aktuálního ceníku přepravců, je vypočítáváno pro každou jednotlivou objednávku a zákazník je o ceně poštovného do zahraničí informován před odesláním zboží. (platba za zboží je možná v EUR).
Poštovné neúčtujeme, pokud částka objednávky přesáhne 4.000 Kč (neplatí pro odesílání do zahraničí, kde se cena poštovného řídí dle aktuálního ceníku přepravců).
Způsob platby:
a) Dobírkou - ve výši 40 Kč (zboží je zaplaceno kupujícím v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty nebo kurýra DPD)
b) Převodem na účet - zdarma (kupující obdrží následně po potvrzení objednávky e-mailem zálohovou fakturu k bezhotovostní úhradě, po připsání platby na účet prodávajícího je zboží expedováno).
c) Platby kartou a platebními tlačítky bank poskytovatelem platební brány společností ComGate Payments, a.s. - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana (na platbu je automaticky přesměrováno z košíku objednávky)
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel. +420 228 224 267
d) V hotovosti při osobním odběru - tato možnost od 1. března 2017 není k dispozici z důvodu EET. Osobní odběr zboží v Chlumci nad Cidlinou je možný po předchozí úhradě na účet.
Platba předem je vyžadována při objednávce všech masážních stolů HABYS a příslušenství k nim. Stoly jsou vyráběné na zakázku v zahraničí pro konkrétního zákazníka dle jeho požadavků. NEJEDNÁ SE O STOLY DOVEZENÉ Z ČÍNY !!!
Dodací lhůta je běžně do 1 týdne, masérské stoly i příslušenství mají dodací lhůtu cca 10-30 dní (jsou vyráběné na zakázku). Zákazník je o předběžném datu doručení informován poté, co výrobce přijme zakázku a sdělí předběžné datum expedice.
Zboží, které je skladem, expedujeme následující den-dva po přijetí objednávky.
Po expedici zboží informujeme zákazníky SMS zprávou, případně emailem.
Balné neúčtujeme.